FAQ



Am uitat parola

Dacă ți-ai uitat parola, doar dă click pe butonul „am uitat parola” de pe ecranul de loghin. Automat vei putea să-ți resetezi parola și vei primi un email cu posibilitatea de a-ți crea una nouă.

Oferiți suport telefonic pentru clienți?

Poți să contactezi departamentul nostru de relații cu clienții pe email, deoarece numărul întrebărilor pe care le primim este destul de ridicat. Dar îți promitem că vei primi un răspuns în 24h.

Cum pot să primesc / contactez mai mulți studenți ?

Rezervarea unui pachet este garantată în promovarea profilului tău, a vizibilității acestuia și acest lucru duce la mai mulți studenți care îți remarcă profilul și îți trimit solicitări. Îți garantăm 100% :)

De ce mi-ați respins poza?

Suntem foarte optimiști în poza de profil. Poza potrivită de va ajuta să atragi mai mulți studenți. În pagina de administrare de pe profilul tău poți găsi exemple de poze valide. De obicei, pozele care nu corespund instrucțiunilor noastre sunt respinse.

De ce este obligatoriu să am o poză de profil?

O poză de profil îți crește șansele de a primi solicitări și de a găsi noi studenți. Este de asemenea, o formă de validare că ești un meditator care ia acest rol în serios. Oferă și pentru noi puțină securitate, dar și studenților. Este important să păstrăm platforma de meet'n'learn la cele mai înalte standarde.

Nu am primit email de confirmare

Verifică folderele de Junk și Spam din inbox-ul email-ului tău, uneori aceste tipuri de mesaje ajung acolo.

Nu mai primesc notificări pe telefon sau pe calculator

Dacă acest lucru se întâmplă, mergi la pagina ta de setări de pe meet'n'learn și acolo vei găsi opțiunea de reactivare. Acest lucru se poate întâmpla fie din motive de actualizare de software sau dacă ștergi cookies.

Nu vreau să primesc email-uri legate de Q&A

Vei găsi un buton de dezabonare în partea de jos a fiecărui email de la meet’n’learn.

Nu vreau să primesc / deschid solicitări reciclate

Vei găsi opțiunea de dezabonare în partea de jos a fiecărui email de la meet’n’learn.

Pot să resping direct solicitările fără un pachet activ?

Da!

Nu ofer meditații momentan, pot să mă opresc o vreme și să revin mai târziu?

Da! Poți fie să îți setezi capacitatea la maxim sau chiar să-ți dezactivezi profilul, cu opțiunea simplă de a-l reactiva mai târziu și de a avea toate informațiile exact așa cum le-ai lăsat.

De ce nu răspund studenții la mesajele mele?

De obicei, depinde de calitatea răspunsului. Așa că este foarte important să scrii un mesaj complex, cu intro - opțiuni - experiențe. Scriind doar numărul de telefon nu este niciodată suficient.

Pot să văd datele de contact ale studenților?

Nu. Din cauza drepturilor de protecție a datelor, nicio informație de contact de la studenți și meditatori nu va fi transmisă. Poți să ceri aceste informații printr-un mesaj pe meet’n’learn.

Cineva a publicat o referință anonimă pe profilul meu

Anunță suportul cu clienții meet’n’learn și vom găsi o soluție.

Referința publicată este jignitoare

Ne pare foarte rău. Dacă un astfel de lucru a reușit să treacă de filtrele noastre și să fie publicat, te rugăm să ne contactezi la departamentul de relații cu clienții meet’n’learn și vom găsi o soluție.

Cum pot să cer o referință

Vei găsi opțiunea de a cere o recomandare în conversația cu un studentpe meet’n’learn, precum și pe profilul tău principal de meet’n’learn.

Cum să-mi ascund profilul de pe căutările Google

Mergi la setări -> confidențialitate și îți poți dezactiva / activa vizibilitatea pe Google. Schimbările pot avea loc în 1-2 săptămâni. Fiindcă acest lucru are legătură cu algoritmii Google, nu putem face nimic pentru a grăbi acest proces.

Ce faceți cu datele mele?

Datele tale sunt în siguranță pe meet’n’learn și nu sunt împărtășite cu nimeni altcineva.

Mi-am șters profilul, dar acesta este încă vizibil pe Google

După ștergerea profilului și a tuturor informațiilor tale de pe serverele noastre, va dura între 2-4 săptămâni pentru ca Google să realizeze acest lucru și să te șteargă din rezultatele căutărilor lor. Acest lucru are legătură cu algoritmii de căutare Google și din păcate noi nu putem face nimic pentru a grăbi acest proces.

Cum să-mi șterg profilul

Mergi la setări -> confidențialitate și îți vei putea dezactiva profilul. Schimbările pe Google vor putea dura între 1-2 săptămâni până vor putea fi vizibile în căutări.

Cum să-mi șterg profilul

Mergi la setări -> confidențialitate și îți vei putea dezactiva profilul. Schimbările pe Google vor putea dura între 1-2 săptămâni până vor putea fi vizibile în căutări.

De ce să plătesc lunar?

Pentru a asigura cel puțin o conexiune de succes, am crescut perioada unui pachet pe minimum o lună. Experiențele noastre ne-au arătat că uneori durează mai mult pentru a fi contactat de către studenți, iar timpul pentru acceptarea condițiilor pentru o meditație întotdeauna durează mai mult de o zi. În acest fel îți vom putea returna banii garantat pe meet’n’learn.

Cum îmi pot anula planul de abonări?

Mergi la setări -> plata automată și vei vedea planul tău de plată, precum și opțiunea de a anula abonările tale în curs, cu doar 1 click.

Aș dori un ramburs

Doar trimite-ne un email la departamentul de relații cu clienții meet'n'learn și vom avea grijă de asta. Te rugăm să nu uiți să adaugi contul IBAN la mesajul tău.

De ce ați extins automat validitatea pachetului meu?

Toate pachetele achitate activează o abonare la meet’n’learn, pentru a asigura interacțiuni nelimitate cu studenții și părinții. Acest lucru este clar stipulat și în timpul rezervării și al procesului de achitare și activare a unui pachet. Aceste abonări pot fi dezactivate în orice moment.

Pachetul meu a fost valid până astăzi la miezul nopții, de ce m-ați taxat?

Pachetele sunt automat prelungite în jurul orei 12:00 la prânz. Așa că un pachet nu este valid de obicei până la miezul nopții, ci până la prânz, așa că ține cont de acest aspect dacă dorești dezactivarea pachetului tău.

Prefer o metodă de plată diferită, pot plăti prin SMS sau transfer bancar?

Pe meet'n'learn acoperim o varietate largă de metode de plată. Poți folosi oricare dintre celelalte metode de plată pentru a activa un pachet.

Plata mea a fost eșuată din motive necunoscute sau nu a fost procesată deloc, ce pot să fac?

Cele mai des întâlnite motive pentru care plățile sunt nereușite sunt cardurile expirate, insuficienți bani în cont, CVV introdus greșit, plata online ce nu a fost activată pentru cardul tău. Dacă nu crezi că vreunul din aceste motive se aplică, te rugăm să contactezi mai întâi banca.

Aș vrea să efectuez o plată

Poți efectua plățile cu ușurință din meniul profilului tău. De obicei, procesăm plățile în decursul unei zile lucrătoare.

Pot să efectuez plata via meet’n’learn?

Nu, poți alege orice metodă de plată preferi sau doar să accepți plata cash atunci când te întâlnești cu meditatorul tău. Cu plata via meet'n'learn vei avea o garanție în plus în cazul lecțiilor anulate și nu numai.

Întrebarea ta nu este aici? Contactează-ne!

Am uitat parola

Dacă ți-ai uitat parola, doar dă click pe „am uitat parola” de pe ecranul de login. Acesta îți va reseta parola și îți va trimite un email în care ți se va permite crearea unei noi parole.

Oferiți suport clienților și telefonic?

Poți lua legătura cu suportul nostru cu clienții prin email, ținând cont de faptul că numărul întrebărilor pe care le primim este destul de mare. Dar îți promitem că vom răspunde email-ului tău în termen de 24h.

Caut un meditator, de ce mi-ai trimis un email cu o solicitare de meditații?

Am aflat că sunt mulți studenți care au nevoie de meditații și pot oferi la rândul lor meditații la materiile la care se pricep. Din acest motiv ne-am gândit să te întrebăm și pe tine dacă ești în aceeași situație :)

Am contactat un meditator, de ce sunt contactată de către alți meditatori acum?

Ai bifat căsuța „dacă meditatorul nu mai răspunde, transferă solicitarea mea către alți meditatori” atunci când ai trimis această solicitare. În acest fel, ne asigurăm că vei avea succes în căutările tale.

Faceți vreo verificare a meditatorilor?

Noi credem că cel mai bun sistem de scanare sunt studenții și părinții. Recomandările și recenziile pe care meditatorii le adună pe parcursul perioadei lor de meditații sunt vizibile pe profilul acestora și oferă o perspectivă asupra calităților lor. Poți vedea dacă profilul unui meditator a fost verificat și prin insignele de pe profilul lor.

Am contactat câțiva tutori, dar niciunul nu a răspuns.

Ne străduim cât putem să păstrăm meditatorii activi pe platforma noastră, pentru a asigura o rată crescută de răspuns la mesajele voastre,

De ce ai trimis solicitarea mea către alți meditatori?

Ai bifat căsuța „dacă meditatorul nu răspunde, trimite cererea mea către alți meditatori” atunci când ai creat cererea. În acest fel ne asigurăm că vei avea succes în căutările tale.

Cum mă pot dezabona de la email-uri?

Vei avea un buton de dezabonare în josul fiecărui email de la meet’n’learn.

Cum îmi pot șterge contul?

Mergi la setări -> confidențialitate și vei putea avea posibilitatea de a șterge profilul.

Cum îmi pot șterge solicitarea din căutările Google?

Poți șterge solicitarea ta, iar acest lucru nu va mai permite acestei solicitări să apară în căutările Google. Acest lucru va putea dura în jur de 1-2 săptămâni din cauza algoritmilor Google de a-și actualiza căutările.

Cum să-mi dezactivez solicitările și să opresc ofertele venite din partea meditatorilor?

Îți poți dezactiva solicitarea. Doar loghează-te în contul de meet'n'learn și în profilul tău vei avea opțiunea de a dezactiva fiecare cerere pe care ai creat-o. În acest fel, noii meditatori nu vor mai avea posibilitatea de a te contacta.

Am efectuat un transfer bancar în contul unui meditator și el/ea nu mai răspunde email-urilor sau telefoanelor mele.

Pentru că nu suntem implicați în procesul de tranzacții, nu te putem ajuta. Dar aici sunt câteva sugestii: Poți încerca să contactezi din nou meditatorul. Lasă o recomandare negativă pe profilul acestora, acest lucru

Întrebarea ta nu este aici? Contactează-ne!